donderdag 9 juli 2015

Fun in the sun

Met dit zonnige kaartje wil ik meedoen aan challenge #89 van Lift Challenge. 


Ik vind het altijd weer een leuke uitdaging om een kaartje te liften! Bij onderstaand kaartje vond ik het vooral een uitdaging om de indeling op deze manier aan te houden, maar op een gegeven moment kwam ik dat rode geblokte papiertje tegen en dat deed me een beetje denken aan een picknickkleedje of servetje, dus zo paste het qua thema ook bij mijn kaartje. Ik heb bij dit kaartje weer een aantal leuke 'chips' gebruikt (van Pebbles) en m'n moeder had toevallig nog een leuk houten vliegtuigje liggen wat het mooi afmaakte.


Leuk dat je op mijn blog kwam kijken!

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkerd, op en top zonnig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk en vrolijk deze lift! Leuk om je weer eens bij de liftchallenge te zien. bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel idee en super gelift! Mooi! En inderdaad je leuk dat je weer eens meedoet, Dinette, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen