dinsdag 9 december 2014

Merry Christmas

Sinterklaas is weer voorbij, dus tijd voor kerstkaartjes! 
Rondkijkend op Pinterest kwam ik allemaal interessante ideetjes voor kerstkaartjes tegen. Dit is de eerste serie kaartjes die ik heb gemaakt:


















De kaart die ik heb gelift mag natuurlijk niet onvermeld blijven, dat is deze:
(http://www.pinterest.com/pin/494621971549869506/)

Ik vond dit idee zo leuk, dat ik er gelijk mee aan de slag ging. Ideaal trouwens voor als je veel kerstkaartjes wilt maken, want deze heb je zomaar klaar!

Creatieve groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk geworden! Leuk ook dat het papier glanst, geeft net een beetje extra!
    Liefs mem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idd met de hartjes op z'n kop. Tof resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen