maandag 17 februari 2014

Heel erg bedankt!

Dit kaartje heeft wel enige uitleg nodig. Ik heb dit in opdracht gemaakt. Een paar mensen van mijn studentenvereniging wilden graag mensen van een andere vereniging bedanken voor een gezamenlijk weekend. 'Kast' slaat op het studentenhuis waar het merendeel bij de betreffende vereniging lid is. Ik heb de verschillende dingen verwerkt die ze graag op de kaart wilden: onze das (links) en rechts die van de andere vereniging, Cool kast (van het Coolbest logo), sinaasappels, bier, een stoplicht (met alleen rood en groen) en een douche. Wat betreft dat laatste: de dassen fungeren als twee douche-gordijntjes, dus je zou je voor kunnen stellen dat je door de gordijntjes soort van naar buiten kijkt. 

Een ingewikkelde opdracht deze keer, maar dit heb ik er dus van gemaakt. Ik zal vanavond eens horen of hij in de smaak valt bij de opdrachtgevers :) 


Bedankt voor het kijken weer, tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. heel orgineel met al die details. Zal zeker in de smaak vallen. groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk heb je dit gemaakt Dinette! Het was zeker geen makkelijk opdracht zo te lezen, maar je hebt het goed volbracht. En waren de opdracht gevers ook tevreden?
    groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gemaakt Dinette. Leuke vrolijke kleuren hebben de dassen, ook al begrijp ik uit het verhaal dat het club-dassen zijn.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk gemaakt zo volgens opdracht, knap hoor!
    Groetjes mem.

    BeantwoordenVerwijderen