dinsdag 9 juli 2013

Liftchallenge #45

Bij deze challenge ben ik gastdesigner, erg leuk om dat een keer te doen! We hebben een mooie kaart van Valerie Stangle gelift. Dit is mijn versie geworden:


En hier is het origineel van Valerie Stangle:


Voor dit kaartje heb ik gebruikt: Tim Holz vogel stempel, Maya Road meetlint stempel, Marianne Design Eline's words tekststempel, touw, craft cardstock Jillybean Soup, Basic Grey dessin papier en 4heures37 blokje Collection 31 cours des 4 jeudis (mijn prijsje!).


Leuk dat je kwam kijken op mijn blog!

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een pláátje Dinette!! Erg mooi gelift weer :) Natuurlijk ook nog van harte met je gast-DTschap!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shame on me! Ik ben helemaal vergeten jouw kaart erbij te zetten op ons blog, ga ik meteen even doen, excuus. Ik had in mijn hoofd dat mijngas de volgende Challenge gastdesigner was, sorry sorry sorry.... En je kaart is nog wel zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen