dinsdag 25 juni 2013

Birthday

Wauw, ik heb mijn allereerste scrapprijs gewonnen met de afgelopen liftchallenge! En ook nog eens een hele leuke prijs, een heel leuk papierblokje!
Dit kaartje heb ik gemaakt nadat ik een kaartje voorbij zag komen op Crazy for CAS, een voorbeeld voor een mannenkaart. Heel geschikt als mannenkaart vond ik, echt een leuk idee om een pak-kaart te maken.


Het lijstje materialen is heel kort, zoals je ook al aan de kaart kunt zien: cardstock zwart/rood/wit, Rub-on van Kaiser, knoopjes van de Action gelakt met Essence nagellak.


Leuk dat je kwam kijken!


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een topkaartje, heel gaaf! Dat rode vlinderdasje en de knopen maken het heel pittig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! En dit kaartje is ook weer leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Dinette, gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Dit is ook een mooi kaartje!
    Groetjes mem.

    BeantwoordenVerwijderen